اخبار اداره کل بيشتر

آغاز بازرسی از جایگاه های عرضه سوخت مایع خراسان جنوبی

با هدف اجرای مرحله هفتم طرح طاها، بازرسی جایگاه های عرضه سوخت مایع در استان خراسان جنوبی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی صبح امروز در راستای اجرای مرحله هفتم طرح طاها و همچنین صیانت از حقوق مصرف کنندگان و ارائه هرچه مطلوبتر خدمات به مراجعان، بازرسی از جایگاه های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) در سطح استان آغاز گردید.
در این بازرسی مرحله ای، تعداد 24 جایگاه عرضه سوخت مایع توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و شرکت بازرسی مورد تایید صلاحیت سازمان ملی ایران  بر اساس چک لیست ارسالی از سازمان، مورد بازرسی و ارزیابی قرار میگیرد.
مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی  ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص آزمون نازل های سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) و به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حفظ حقوق شهروندی،  پس از بازرسی و حضور تصادفی در جایگاه های سوخت مایع سطح شهر استان، در صورتی که موردی از عدم انطباق و یا ایرادی در نازل های تحت بازرسی و آزمون مشاهده گردد، نتایج آن جهت بررسی به سازمان  ملی استاندارد ایران منعکس می شود.
ایشان در پایان اشاره کرد در صورتی که هم استانی ها در مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت مایع در استان ،موارد عدم انطباق  درسوختگیری جایگاه ها مشاهده کنند، می توانند مراتب را با حوزه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد  استان به شماره 1517 در میان بگذارند.