اخبار اداره کل بيشتر

برگزاری 3214 نفر ساعت آموزش درون سازمانی در خراسان جنوبی

بیش از 3214 نفر ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان اداره کل با هدف ارتقاء سطح دانش علمی و فنی ایشان در سال گذشته برگزار شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی؛ در سال 1402 با همت واحد آموزش و ترویج این مجموعه، 3214 نفر ساعت آموزشی برای کارکنان این اداره کل برگزار شده است که نسبت به برنامه مصوب ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران، علاوه بر تحقق برنامه های آموزشی، درصد تحقق قابل قبولی را داشته که شامل حضور کارکنان در 15 دوره آموزشی بوده است.
واحد آموزش اداره کل استاندارد استان تمام تلاش خود را برای تحقق مأموریت‌ ها و اهداف آموزشی و سازمانی خود به کار بسته است، بطوریکه این اداره کل با آموزش در حوزه های درون سازمانی و برون سازمانی که شامل کارآموزان، دستگاه‌‌های اجرایی، دانشجویان، آزمایشگاه‌ها و … می‌باشد، موفقیت قابل توجهی داشته و تحقق بیش از برنامه‌های آموزشی را انجام داده است.
بدین منظور در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری امور تصدی گری به بخش خصوصی دوره‌‌های آموزشی مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد و سایر آموزش‌ها، علاوه بر واحد آموزش و ترویج  اداره کل، توسط  شرکت‌‌های همکار آموزشی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار می‌شود.