اخبار اداره کل بيشتر

ادامه ارزیابی نظارتی پایانه ریلی خراسان جنوبی در ایستگاه خراسان جنوبی

در راستای اجرای طرح ویژه عیدانه نوروزی و نظارت بر پایانه های مسافربری، بازرسان استاندارد در ارزیابی ایستگاه راه آهن واقع در خراسان جنوبی به ایستگاه طبس در شرق کشور رسیدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی با هدف اجرای طرح ویژه عیدانه نوروزی سازمان ملی استاندارد ایران در استانهای کشور، کارشناسان و ارزیابان طرح عیدانه خراسان جنوبی با حضور در ایستگاه راه آهن شهرستان طبس در خراسان جنوبی، این طرح را با انجام بررسی چک لیست مورد نظر به مرحله اجرا درآوردند.
در ارزیابی نظارتی پایانه‌های مسافربری ریلی در ایستگاه راه آهن شهرستان طبس، رستوران، سرویس‌ها، نمازخانه، سرویس خدمات ویژه، تحویل بار مسافر، خدمات عمومی، بالابر، قسمت‌های مورد استفاده معلولان و ... مورد ارزیابی قرار گرفت و مواردی که عدم انطباق در آنها مشاهده شد برای رفع نقص، راهنمایی‌های کامل ارائه گردید.
لازم به یادآوری است طرح ویژه عیدانه از 15 اسفند سالجاری تا 15 فروردین 1403 در تمام کشور در محورهای ارزیابی هتل ها، فرودگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی بین راهی و زائرسراها، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی انجام و در پایان طرح، کلیه اطلاعات و بازخوردهاهای دریافتی، جهت بررسی، جمع‌بندی و نتیجه گیری به سازمان استاندارد ارسال می شود.