اخبار اداره کل بيشتر

نظارت بازرسان استاندارد خراسان جنوبی بر خدمات بین راهی

طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران که از 15 اسفند تا 15 فروردین اجرا می‌شود در استان خراسان جنوبی، خدمات بین راهی را نیز در بر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی همزمان با اجرای طرح ویژه عیدانه نوروز از نیمه اسفند سالجای تا 15 فروردین 1403 در کشور، تمامی محورهای ارزیابی ابلاغی سازمانی در حال پیگیری و بازرسی هستند و در این خصوص خدمات بین راهی که محل مناسبی برای توقف مسافران و استفاده از خدمات آنهاست از دید بازرسان استاندارد خراسان جنوبی پوشیده نماند.
در این بازرسی بر اساس چک لیست ارسالی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران در رستوران‌های بین راهی الزامات تهیه، فرآوری پخت و نگهداری مواد غذایی، الزامات پذیرش سفارش و تحویل غذا، الزامات پذیرایی سرو میز، الزامات غذای بیرون‌بر، ویژگی‌ها و شرایط عمومی بهداشتی، سقف، دیوارها، کف، ایمنی و ... مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.
قابل ذکر است طرح ویژه عیدانه از 15 اسفند سالجای تا 15 فروردین 1403 در تمام کشور در محورهای ارزیابی هتل‌ها، فرودگاه‌های، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره‌بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی انجام میشود و در اتمام طرح، کلیه اطلاعات و بازخوردهایی دریافتی، جهت بررسی، جمع‌بندی و نتیجه گیری به سازمان استاندارد ارسال می شود.

سایر تصاویر: