منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرين ويرايش سایت
اطلاعیه ها
ایکون چپ
جستجو
زبان
زمان ديجيتال سرور
کپی رایت
لینک راست
لینک رو هدر
متون عمومي
منو
منو
نوار راهبري
وب سايت ها
وب سايت ها
ورود
۴۱۱۷ آزمون هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی در خراسان جنوبی به گزارش روابط عمومی خراسان جنوبی : مدیر کل استاندارد از بازرسی و آزمون هیدرواستاتیک تعداد 4117 مخرن سی ان جی طی سال گذشته با هدف رعایت استانداردهای ملی و حمایت از حقوق مصرف کننده در استان خراسان جنوبی خبر داد.

4117  آزمون هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی خراسان جنوبی : مدیر کل استاندارد از بازرسی و آزمون هیدرواستاتیک تعداد 4117  مخرن سی ان جی طی سال گذشته با هدف رعایت استانداردهای ملی و حمایت از حقوق مصرف کننده در استان خراسان جنوبی خبر داد.
مروی مقدم مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی در این خصوص گفت : از آنجاییکه این مخازن تحت فشار حدود 150 بار هستند، آسیب ناچیز می تواند سبب ایجاد خوردگی و ترک خوردن در مخزن شود،  از این رو انجام تست هیدرواستاتیک مخازن و بازدید دوره ای مخازن ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بازرسی و آزمون هیدرواستاتیک تعداد 4 هزار و 117 تعداد  خودرو در استان انجام شده است، گفت: از این تعداد 1890 مورد مربوط به شهرستان بیرجند ، 1265مورد مربوط به شهرستان قاین و زیرکوه ،  353 مورد مربوط به شهرستان طبس و 609 مورد مربوط به شهرستانهای فردوس ، سرایان و بشرویه است
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد  6  آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی خودروها  در استان خراسان جنوبی فعال هستند گفت :  این آزمایشگاه‌های همکار استاندارد به طور مرتب توسط کارشناسان اداره کل استاندارد مورد بازرسی و ارزیابی مراقبتی قرار می‌گیرند و در صورت تامین شرایط کیفی، در مقاطع زمانی دو ساله تمدید اعتبار می‌شوند.
وی ادامه داد همچنین تعداد  9  مخزن به دلیل مردود شدن در آزمون هیدرواستاتیک با نظارت کارشناسان استاندارد توسط شرکت بازرسی مورد صلاحیت سازمان استاندارد معدوم شده است.
مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی افزود: مردم در صورت داشتن هر گونه شکایت یا مشاهده تخلف از این آزمایشگاه‌ها، می‌توانند موارد خود را به اداره کل استاندارد استان با شماره1517 اعلام کنند