رویداد های مهم (اطلاعیه ها) بيشتر

هم استانی ها، بازرسان افتخاری نازل های سوخت

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی، محمد رضا مروی مقدم، مدیر کل استان از الصاق برچسب های رنگی فصول، بر روی نازل های سوخت با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده در استان خبر داد.

مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای نظارت بر نازل جایگاه های سوخت مایع استان و جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان، برچسب های رنگی استاندارد توسط این اداره کل تهیه و بر روی دستگاه نازل سوخت الصاق میشود تا در زمان سوخت گیری، هم استانی ها با رویت آن، از بازرسی و نظارت دقیق استاندارد بر جایگاه و نازل ها اطمینان خاطر داشته باشند.

مروی مقدم ادامه داد؛ این برچسب ها به رنگ صورتی مخصوص بازرسی در فصل بهار، سبز برای تابستان، نارنجی برای پاییز و آبی برای فصل زمستان تهیه و بکار برده میشود. وی اشاره کرد در فصل جاری اگر هم استانی ها به جایگاه های سوخت مایع مراجعه کنند باید بر چسب نارنجی که مخصوص فصل پاییز بوده و یا برچسب آبی که برای فصل زمستان است حتما بر روی نازل نصب و برای مصرف کننده قابل رویت باشد.

وی همچنین یادآور شد: در سالهای گذشته نظارت بر جایگاه های سوخت مایع سالی 2 بار صورت میگرفته است و از ابتدای سال 98 این نظارت به سالی 4 بار و به طور فصلی و با هدف نظارت بیشتر انجام می شود.

مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی تاکید داشت: هم استانی ها می توانند در صورت مراجعه به جایگاه های سوخت و مشاهده عدم الصاق برچسب فصول مورد نظر بر روی نازل، مراتب را با شماره 1517"مرکز رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی"؛ در میان گذاشته تا در سریع ترین زمان ممکن، تیم کارشناسی موضوع را پیگیری و مورد بررسی قرار دهند.